winkels

Winkels

winkelwagen

Heb je een klacht?

Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot of mis gaat. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Je kunt je klacht over een online bestelling of dienst door middel van ons contactformulier schriftelijk en telefonisch indienen. Dit geldt ook voor klachten die na levering in het gebruik zijn ontstaan. Bij voorkeur ontvangen we je klacht binnen 10 werkdagen na levering of voorval.

Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:

  • Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer

  • Het ordernummer

  • Een omschrijving van je klacht

  • Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken. 

Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen.

Klacht over een product dat in de winkel is gekocht of in de winkel is afgehaald

Heb je een klacht over een product dat je in één van onze winkels hebt gekocht of in de winkel hebt afgehaald? Neem je product en aankoopbewijs mee naar de winkel waar je het product hebt gekocht of afgehaald, dan kijkt onze collega in de winkel samen met jou naar een passende oplossing.

Klacht voor een product op maat zonder montage- of legdienst

Voor klachten over op maat producten waarbij geen montage- of legdienst is afgenomen, kun je terecht in één van onze winkels. Neem je product (bijvoorbeeld gordijn op maat) mee naar een winkel in de buurt en dan kijkt een deskundige medewerker naar een passende oplossing. 

Klacht voor een product op maat waarbij de montage- of legdienst is afgenomen

Voor klachten over op maat producten waarbij een montage- of legdienst is afgenomen, kun je terecht bij onze klantenservice. Neem contact op met onze klantenservice middels het contactformulier.

Behandeling en reactie op je klacht

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. We streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen je klacht op te lossen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover bericht. Je stelt Kwantum in de gelegenheid om de klacht te beoordelen en/of binnen een redelijke termijn te herstellen. Je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie van ons.

 Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen we (een) externe deskundige(n) raadplegen. 

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. In dat geval heb je de volgende mogelijkheden:

Voor aankopen gedaan vóór 1 januari 2020 geldt: je kunt je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

Voor aankopen gedaan ná 1 januari 2020 geldt: je kunt je klacht voorleggen bij Uitgesproken Zaak.

Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:

  • De Centrale Branchevereniging Wonen

  • De burgerlijke rechter

Lees meer over onze voorwaarden voor productgarantie, aansprakelijkheid en oplossen van klachten en geschillen.