Vloer laten inmeten
Je wilt er natuurlijk 100% zeker van zijn dat je nieuwe vloer straks perfect past. Laat onze vloerspecialist daarom je vloer inmeten. We kijken tijdens het meten bij jou thuis ook meteen of de vloer die je in gedachten hebt, past bij jouw huis, jouw interieur en jouw budget. Zo kom je bij het leggen niet voor verrassingen te staan en hoef je alleen nog maar te genieten van het eindresultaat.
Inmeten incl. advies
40.-
✓ Professionele meetservice door ervaren specialist.
✓ Persoonlijk en vrijblijvend advies van een ervaren specialist.
✓ Kies gemakkelijk bij jou thuis uit de vele mogelijkheden aan de hand van stalen.
✓ Verzekerd van de juiste maten.
✓ Bespreek samen vrijblijvend de mogelijkheden van onze legservice.
✓ Keuze gemaakt? Als je wilt kun je direct bestellen.
Bekijk hier de voorwaarden.
Meer informatie en ter voorbereiding:
Plan hier gemakkelijk een afspraak in. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op via dit formulier en we bellen je terug.
Onze professionals helpen je graag bij het kiezen van een nieuwe vloer, zodat deze helemaal past bij jouw stijl, woonwensen en budget. Dat kan nu ook bij jou thuis. Een ervaren specialist komt bij jou thuis voor een persoonlijk en vrijblijvend advies. Hierbij wordt ook gekeken naar de woning zelf: zoals het type woning, bouwjaar, het type ondervloer en de staat van de ondervloer. Dit zijn allemaal factoren die meespelen in de keuze voor een geschikte vloer.
De specialist neemt stalen van onze vloeren collectie mee, zodat jij thuis gemakkelijk kunt kiezen uit de vele mogelijkheden. Zo kun je het materiaal rustig voelen, kun je bepalen of het materiaal of de kleur past bij de rest van je interieur en of de door jou uitgekozen vloer tegen een stootje kan.
Als we dan toch bij je over de vloer komen, meten we de vloer ook meteen in. Ongeacht het aantal te meten ruimtes. Dan ben je verzekerd van de juiste maten en kom je bij het leggen niet voor verrassingen te staan. De specialist maakt aan het einde van de afspraak een offerte op met daarin de juiste maten. En heb je je keuze gemaakt? Dan kun je tijdens de afspraak direct bestellen. Zo hoef jij alleen nog maar te genieten van het eindresultaat!
Het is, indien je dit wenst, zeker mogelijk om je vloer direct te bestellen. In dat geval maakt de adviseur samen met jou een berekening en worden de juiste maten hierin direct meegenomen. Nadat de order ter plekke is afgerekend, plaatst de adviseur de order. De betaling van de order verloopt via een betaallink via de e-mail of een QR code. Wil je van deze mogelijkheid gebruik maken, dan is het handig als je van te voren rekening houdt met een toereikende betaallimiet vanuit je bank. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan tijdens het bestellen.
Als je je gegevens hebt achtergelaten voor een terugbelverzoek, bellen we je terug. Nadat we je hebben teruggebeld en samen een afspraak hebben ingepland, ontvang je een bevestigingsmail van de afspraak.
Twee dagen voor de afspraak ontvang je een herinneringsmail.
Een dag voor de afspraak ontvang je vanaf 13:00 uur een e-mail en/of SMS met het tijdsblok dat we bij je langskomen. Helaas kunnen we geen exact tijdstip doorgeven.
De adviseur belt ongeveer 15 minuten van tevoren om het bezoek aan te kondigen.
Jij bepaalt zelf op welke dag onze specialist langskomt. Je kunt je voorkeur voor de dag tijdens het plannen van de afspraak aangeven. Het is niet mogelijk om zelf een tijdslot te kiezen voor de afspraak, omdat de planning van de specialisten samengesteld wordt op basis van alle afspraken die gepland staan op die dag. Een dag voorafgaand aan de afspraak ontvang je van ons een e-mail en/of SMS met daarin een tijdsblok. De specialist belt je op de dag van de afspraak ongeveer 15 minuten van tevoren om het bezoek aan te kondigen.
Om tijdens het adviesgesprek de juiste maten te kunnen meten en je van passend advies te kunnen voorzien, is het belangrijk dat je woning voldoet aan de volgende voorwaarden:
De ruimte is goed begaanbaar, en eventuele grote meubelen zijn verplaatst zodat de vloer goed zichtbaar is.
De trappen zijn geplaatst en toegankelijk bij advies & inmeten op een hoger gelegen verdieping.
Voor een goede beoordeling of de nieuwe vloer gelegd kan worden moet de oude vloer verwijderd zijn.
- Is je oude vloer al uit de woning? Of heb je nog helemaal geen vloer liggen? Dan kunnen we meteen de basisvloer beoordelen. We kijken dan of deze vlak genoeg is om je gewenste vloer perfect te kunnen leggen door ons, of als je het zelf wilt doen. - Is je oude vloer nog niet verwijderd uit de ruimte(s)? Dan is het belangrijk te weten, dat we niet kunnen beoordelen of we de gekozen vloer ook kunnen laten leggen. Wel kunnen we je adviseren over de verschillende type vloeren die we hebben, kleur en stijladvies geven, en kunnen we de ruimte inmeten.
Ga je nog muren uitbreken, uitbouwen of muren bijbouwen dan moet dit gedaan zijn voordat onze adviseur langs komt.
Bedenk van te voren voor welke ruimtes je advies nodig hebt.
Heb je al specifieke wensen of ideeën in gedachten? Schrijf deze alvast op en houdt eventuele moodboards bij de hand tijdens het gesprek.
Maak de ruimte vrij (minimaal 1 meter) en verwijder eventuele obstakels zodat onze adviseur voldoende werkruimte heeft om de vloeren in te meten. Probeer ook zoveel informatie te verzamelen over je basisvloer mocht deze nog niet zichtbaar zijn. Zo kan de adviseur een geschikt plan samenstellen op basis van de eigenschappen van jouw basisvloer.
Wil je gebruik maken van de mogelijkheid om tijdens de afspraak direct je vloerbedekking bestelling te plaatsen, houd dan van te voren rekening met een toereikende betaallimiet van je bank. De betaling van de bestelling verloopt via een betaallink of QR code. Pas na een afgeronde betaling kan de adviseur de order plaatsen.
Neem voor het wijzigen of annuleren van je afspraak contact op met de klantenservice.
Dat kan zeker! De mogelijkheden van onze legservice zijn tijdens de afspraak vrijblijvend te bespreken met de specialist. Wil je hier alvast meer over weten? Klik hier voor meer informatie.
Welke korting geldt op het moment van het adviesgesprek?Je krijgt altijd de beste korting als er een kortingsactie van toepassing is. Als er een hogere korting geldt op de dag van je afspraak dan op de dag van het plannen, geldt de hogere korting automatisch voor jouw bestelling.
Geldt de actie ook als ik later betaal? Ja, je kunt later betalen zonder dat dit invloed heeft op de korting. De bestelling gaat echter pas in productie zodra het volledige bedrag betaald is.
Wat gebeurt er als ik de afspraak moet verplaatsen? Bij verplaatsing binnen drie maanden na je oorspronkelijke afspraakdatum blijft de korting geldig. Bij annulering vervalt de korting, en kun je een nieuwe afspraak maken om in aanmerking te komen voor de actuele actie.
Zijn er producten of diensten die niet onder de korting vallen? Sommige diensten kunnen uitgesloten zijn van de actie. Vraag dit aan je adviseur tijdens het gesprek voor meer duidelijkheid.