winkels

Winkels

winkelwagen

Klachten en geschillen

Bij Kwantum helpen we je graag! Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan lossen we dit samen zo snel mogelijk op. Hieronder vind je de voorwaarden voor het indienen van een klacht. Alle informatie over hoe je een klacht indient, vind je hier.

  • Meld je klacht of schade zo spoedig mogelijk (graag binnen 10 werkdagen na levering of voorval).

  • Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk na ontstaan en het liefst binnen 10 werkdagen na ontdekking te worden gemeld.

  • Als je je klacht kenbaar maakt via het contactformulier op de website, krijg je in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons.

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. In dat geval heb je de volgende mogelijkheden:

Voor aankopen gedaan vóór 1 januari 2020 geldt: je kunt je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

Voor aankopen gedaan ná 1 januari 2020 geldt: je kunt je klacht voorleggen bij Uitgesproken Zaak.

Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:

  • De Centrale Branchevereniging Wonen

  • De burgerlijke rechter