Afspraak annuleren of wijzigen
Heb je een afspraak voor het monteren van gordijnen, het leggen van een vloer of een adviesgesprek? Het kan gebeuren dat je verhinderd bent. Geef dit uiterlijk 3 dagen vóór de afspraak aan ons door. Je kunt je afspraak op twee manieren aanpassen:
Vul het formulier op deze pagina in.
Bel onze klantenservice op 0900-2355926.
Het kan soms druk zijn bij de klantenservice. We raden daarom aan om het online formulier te gebruiken.
Afspraak aanpassen via het formulier
We nemen je stap voor stap mee door het proces. Het formulier is voor meerdere doeleinden te gebruiken. We leggen in de onderstaande stappen uit hoe je je afspraak kan wijzigen en annuleren.
Goed om te weten
Adviesgesprek wijzigen? Dit kan tot 3 dagen voor de geplande afspraak.
Ophangdienst annuleren of wijzigen? Dit kan tot 3 dagen voor de afspraak.
Bij te late annulering of wijziging is een terugbetaling helaas niet meer mogelijk.
Voor maatwerkproducten kun je tot 24 uur na aankoop een verzoek tot annuleren indienen.
Meer details over het annuleren van maatwerkproducten vind je op onze pagina.
Ook als de 3 dagen verstreken zijn, horen we het graag als je verhinderd bent. Zo voorkomen we dat onze medewerkers voor een dichte deur staan.
Wat heb je nodig om je afspraak te wijzigen of annuleren?
Voor het wijzigen of annuleren van je afspraak heb je deze gegevens nodig. Deze vind je in de bevestigingsmail. Zorg dat je ze alvast bij de hand hebt.
Je ordernummer
Datum van de afspraak
3 alternatieve data (bij het wijzigen van een afspraak)
Zo kun je je afspraak wijzigen
Hieronder vind je een stappenplan voor het invullen van het contactformulier. Dit is een contactformulier dat we voor meerdere doeleinden gebruiken, zoals het aanpassen van afspraken. Je vindt het formulier onderaan de pagina. Tip: vul het formulier in op een laptop of desktop.
Stap 1: Vul het formulier in met jouw gegevens.
Kies bij ‘Ik heb een vraag over’ voor Diensten.
Stap 2: Kies bij 'Betreft' of de afspraak al is geweest of nog moet plaatsvinden.
Als je afspraak (dienst) nog moet plaatsvinden, kies dan 'Mijn dienst is nog niet uitgevoerd'.
Stap 3: Geef aan wat je wilt doen met je afspraak:
Wijzigen: Als je een nieuwe datum wilt voorstellen.
Annuleren: Als je de afspraak wilt annuleren.
Status: Als je een update over je afspraak wilt
Op basis van je keuze vraagt het formulier om bepaalde informatie. Wil je je afspraak annuleren? Ga dan direct naar stap 5. Voor het wijzigen van je afspraak ga je naar stap 4.
Stap 4: je afspraak wijzigen
Vul de volgende gegevens in, die je kunt vinden in de bevestigingsmail van Kwantum:
Ordernummer
Datum van de huidige afspraak
3 voorkeursdagen voor de nieuwe afspraak
Belangrijk: Plan je voorkeursdagen bij voorkeur verder vooruit. Wil je toch een datum dichterbij kiezen? Dat kan, maar dit hangt af van onze planning en beschikbaarheid. Soms komt er een plek vrij, maar dit is niet gegarandeerd. We nemen contact met je op om de afspraak te bevestigen.
Geef bij 'Mijn vraag' een korte toelichting. Tip: Houd je toelichting beknopt vanwege de limiet aan tekens. Een bijlage toevoegen kan, maar is niet verplicht.
Stap 5: je afspraak annuleren
Vul de benodigde gegevens in. Je vindt deze gegevens in de bevestigingsmail die je van Kwantum hebt ontvangen:
Opdrachtnummer (ordernummer)
Dienstdatum: (Datum van de afspraak)
Reden voor annulering
Mijn vraag (korte toelichting)
Geef bij ‘Mijn vraag’ een korte toelichting. Tip: Houd het kort, er is een beperkt aantal tekens beschikbaar. Optioneel kan je een bijlage toevoegen, maar dit is niet nodig.
Stap 6. Verstuur het formulier
Als alle velden zijn ingevuld, kun je het formulier versturen. Kwantum stuurt je een bevestiging per e-mail. Heb je de afspraak gewijzigd? Dan neemt Kwantum binnen 3 dagen contact met je op om de voorgestelde data te bevestigen.
Je vindt het formulier hieronder.
Formulier voor het wijzigen of annuleren van je afspraak
Bedankt!
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om het formulier in te vullen. Zo kunnen wij de medewerkers die ingepland stonden, inzetten voor een andere afspraak.